O akcji

Krótkowzroczność u dzieci staje się coraz bardziej palącym problemem. We wrześniu tego roku, firma SW Research przeprowadziła na zlecenie firmy Hoya badanie wśród rodziców dzieci w wieku 3-15 lat, z którego wynika, że pogorszenie wzroku u swojego dziecka w czasie pandemii zauważyła blisko 1/3 rodziców (29% badanych). Również porównując czas spędzany przez dzieci przed ekranami urządzeń elektronicznych przed i w trakcie pandemii, widać wyraźne zwiększenie się udziału grup, które bardzo intensywnie korzystają z ekranów: co trzecie dziecko (34%) przebywa przed ekranem obecnie 5 i więcej godzin, gdzie przed pandemią wskaźnik ten wynosił 11%.

To właśnie powód, dla którego firmy Hoya Lens Poland i Seiko Optical Polska ruszają z nową odsłoną ogólnopolskiej kampanii  „Wzrok OK”, mającej na celu zachęcić rodziców do zadbania o wzrok swoich pociech i wizyty u specjalisty, a także uświadomienie im zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością. 

Skorzystaj z wyszukiwarki, znajdź specjalistę w swojej okolicy i umów dziecko na konsultację. Zrób pierwszy krok i zbadaj dziecka wzrok!