O akcji

Jednym ze skutków ograniczeń związanych z pandemią jest większe obciążenie wzroku. Spędzamy więcej czasu przed ekranami, spotkania w pracy zostały zastąpione przez wideokonferencje, a zamiast nauki w szkole dzieci uczą się zdalnie. Wszystko to sprawia, że oczy narażone są na dużo większy wysiłek, a wzrok staje się teraz kluczowym zmysłem.

Niestety nie dbamy o oczy. Większość Polaków nie bada regularnie wzroku. Nawet wśród użytkowników okularów 51% odwiedza optyka rzadziej niż raz w roku! Zaniechanie badań kontrolnych, nieodpowiednio dobrane soczewki okularowe, intensywne korzystanie z urządzeń multimedialnych to spore ryzyko. Nie tylko nieprzyjemnych objawów cyfrowego zmęczenia oczu, ale także pogłębiających się wad wzroku.

Właśnie dlatego wiodące marki soczewek okularowych, Hoya i Seiko organizują ogólnopolską kampanię społeczną „Wzrok OK”. Zachęcamy w niej wszystkich Polaków do zadbania o wzrok i do ćwiczeń, które odciążają oczy. Wystarczą 3 proste kroki, a wszystko zaczyna się od spotkania z optykiem i badania kontrolnego. Skorzystaj z wyszukiwarki, znajdź specjalistę w swojej okolicy i umów się na konsultację. Zrób pierwszy krok i zbadaj wzrok!

Czy Twój wzrok jest OK?

Jeśli chcesz pomóc również swoim bliskim i znajomym, powiedz im o kampanii i podziel się linkiem do naszej strony www: MamWzrokOK.pl. OK?